awak FOLLOW awak cumil:)

LeloveBebear ♥

Bace Bace !

My lOvely Stalker ♥

This is my
BLOG , i can write anything here !
Do not rip anything off
Whats here remains here
Tag before you leaving
Leave if u UNHAPPY

Please do not copy
Have some originality please !
Dont be rude .
Enjoy yourselves !


31 Jan 2012

[ 당신을 위해 울고 있어요 ]

Assalamualaikum ...
Hari ni, 31/1/2012 ... Pengakhiran semua cerita tentang aku dengan dia ... Kali ni dah muktamad dia pergi dari hidup aku :') HAHAHA .. hey gelak lah sekali dengan aku cepat ! lawak ni doh ! gelak cepat ! cepattttt !!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAAHHAAA .. k fake :'(


Oh , semua ni bukan aku yang cakap tapi DIA .. Ok semua tu keputusan dia , apa lagi aku boleh cakap ? just tengok kau dari jauh macam dulu2 .. Macam time aku tak penah ada apa2 dengan kau dulu .. kan? tu pun KALAU aku boleh tengok kau macam dulu lagi .. SHIT lah ! aku tak pernah kuat lah bodoh ! Setahun lah aku dengan kau nthen macam tu je kau pergi kan ? senang macam tukar2 baju . ouh damn ! aku siapa je doh ? SIAPA ? 


Tahun ni tak tahu dah berapa kali kau mintak breax dengan aku . JAHAT SANGAT ke aku ? JAHAT ke??? jawab lah! apa yang aku jahat sangat??? aku tah tahu nak cakap apa lagi ! SEDIH gila haa ! SEKELIP MATALAH weyh kau pergi macam tu je . sebelum ni aku ok lagi sebab ingat kau main2 .. nthen bila aku baca post fb kau .. damn , kau dah buat keputusan muktamad .. kk time tuh hati aku dah rasa nak meletup .. kenapa nak kejam sangat dengan aku ? hmm .. kk ayat kau semua kejam2 .. tak pernah fikir sal aku kan ? kk mesej yang kau bagi tadi semua aku SIMPAN.. aku SIMPAN tau aku tak pernah buang.. kk kau cakap aku superb kan? kau pun superb jugak dik sampai aku rasa kau tak ada GANTI pun .. hmm .. kk .. maybe ni last aku cerita semua benda pasal kau ..sedih gila :( lepas ni tak ada dah orang nak teman aku hari2,mesej/call aku thari2,pujuk aku bila aku sedih .. kkk .. thanks .. air mata ni memang untuk kau pun kan.. kk ! leave me alone .. bye 


나는 우리의 기억을 사랑


내가 오빠를 사랑

LOL,Nadia Syaqirah

No comments:

Post a Comment